loading...

کلوپ گیم | دانلود بازی, ترینر, سیو, کدتقلب, اخبار

مرجع تخصصی بازی که تمامی موضوع های بازی را شامل می شود,دانلود بازی,ابزاربازی,اخباربازی

محمد بازدید : 524 چهارشنبه 19 مرداد 1401 نظرات (0)

WRC FIA World Rally Championship اولین نسخه از دنباله بازی های رالی ساخته شده توسط کمپانی Milestone و Black Bean می باشد. این عنوان دارای مجوز رسمی از سوی FIA WRC است. خود را در مسابقات جهانی رالی سال 2010 به چالش بکشید، پشت فرمون نشسته و برای رسیدن به قهرمانی با افراد دیگر رقابت کنید. از بین تعداد انبوهی از ماشین های دارای مجوز رسمی، بهترین را انتخاب کنید و در چالش های مختلف مسابقات WRC شرکت کنید. این بازی هیجان انگیز را می توانید بر روی PC، Xbox 360 و یا PS 3 بازی کنید.

محمد بازدید : 5814 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (1)

دانلود ترینر بازی Max Payne 2

دوستان سلام خسته نباشید.عذر خواهی می کنم به خاطر دیر آپدیت شدن سایت.خوب امروز ترینر بازی محبوب و دوستان داشتی Max Payne 2 رو آماده کردم همه با سری بازی های مکس پین آشنایی دارید پس نیاز به معرفی ندارد.ترینر این بازی آماده دانلود می باشد.

محمد بازدید : 5090 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی max payne 1

دوستان خسته نباشید.ترینر بازی max payne 1(مکس پین 1) رو برای شما آماده کردم.همه ی ما از بازی مکس پین 1 خاطره داریم.خوب ترینر آماده دانلود می باشد.می توانید به ادامه مطلب بروید.

محمد بازدید : 26944 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی IGI 2 Covert Strike

دانلود ترینر بازی IGI 2 رو برای شما دوستان آماده کردم.با این ترینر می توانید هر مشکلی که در مرحله دارید رو به آسانی پشت سر بگذارید.مراحل سختی در بازی خاطره انگیز آی جی آی وجود دارید.شما می توانید این ترینر را از سایت کلوپ گیم دانلود نمایید.

محمد بازدید : 7471 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی Project I.G.I 1

سلام.امروز ترینر بازی محبوب ، دوست داشتی IGI رو برای شما آماده کردم این ترینر مخصوص نسخه یک بازی IGI 1 می باشد.همه یا اکثر ما از این بازی خاطراتی داریم.که به یاد ماندنی هست.شما با این ترینر می توانید به راحتی تمام مراحل رو پشت سر بگذارید.

محمد بازدید : 5274 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی Hitman Absolution

سلام امروز برای شما دوستان ترینر بازی Hitman Absolution قرار دادم.من گیمری را نمی شناسم که بازی هیتمن رو نکرده باشه شما در این سری از بازی های هیتمن نسخه Hitman Absolution نقش یک قاتل حرفه ای که کارش کشتن تبهکار ها است.از ویژگی های هیتمن می توان به دقت و ظرافتش اشاره کرد.هم اکنون ترینر این بازی آماده دانلود می باشد.

محمد بازدید : 4342 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی Hitman Blood Money

سلام دوستان.امروز ترینر بازی Hitman Blood Money یا Hitman 4 رو برای شما آماده کردم.همه ی شما با بازی هیتمن آشنایی کامل دارید.بازی که سوم شخص است. تو بازی هیتمن هیچ وقت مرتکب اشتباه نشوید که راه برگشت یا سخت یا غیر ممکن هست.خوب دوستان ترینر برای دانلود آماده به ادامه مطلب بروید.

محمد بازدید : 4051 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی هیتمن ۳ قراردادها | HITMAN 3:CONTRACTS

ترینر بازی هیتمن ۳ قراردادها | HITMAN 3:CONTRACTS رو برای شما دوستان قرار دادم.با این ترینر می توانید به راحتی و با لذت بشتر مراحل رو پشت سر بگذارید و از این بازی خاطره انگیز استفاده ببرید.

محمد بازدید : 3822 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی Hitman 2 Silent Assassin

هیتمن hitman سری بازی های معروف و پر طرفدار بازی های رایانه ای می توان دانست.هیتمن سری بازی های سوم شخص می باشد.که به صورت مخفی و قتل های بی سر و صدا است.امروز کلوپ گیم ترینر این سری از بازی ها یعنی Hitman 2 Silent Assassin برای شما تمامی دوستان آماده کرده است می توانید برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

محمد بازدید : 5115 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی hitman 1 codename

سلام دوستان عزیز.ترینر بازی هیتمن کد47 یا همون هیتمن 1 (hitman 1) رو برای شما آماده کردم.خوب خیلی ها دنبال بازی های خاطره انگیز قدیمی هستن پس من ترینر بازی رو آماده کردم که بدون هیچ دردسر مراحل بازی پشت سر بگذارید.

محمد بازدید : 4633 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی Call of Duty United Offensive

امروز ترینر بازی Call of Duty United Offensive برای شما دوستان قرار دادم.که شما می توانید با سرعت بشتر سلامتی نامحدود و مهمات نامحدود مراحل بازی Call of Duty United Offensive را به راحتی و بدون هیچ دردسر پشت سر بگذارید.پرش بیشتر از خصوصیات این ترینر هست.شما می توانید به صورت کاملا رایگان از وب سایت کلوپ گیم دانلود نمایید.

محمد بازدید : 1537 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازیCall of Duty Black Ops 2

بازی Call of Duty Black Ops 2 نهمین سری از بازی های ندای وظیفه است.وب سایت کلوپ گیم برای شما دوستان ترینر این بازی را قرار داد شما با این ترینر می توایند مهمات و سلامتی نامحدود و ... را داشته باشید هم اکنون ترینر برای دانلود آماده می باشد.

محمد بازدید : 2978 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر سالم و تست شده بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

سلام دوستان امروز در این پست ترینر سالم و تست شده بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در سایت کلوپ گیم برای شما قرار دادم.برای فعال کردن ترینر باید فایل را دانلود کنید بعد از حالت فشرده باز ودر محل نصب بازی بریزید.هم اکنون برای دانلود در سایت کلوپ گیم قرار گرفت.

محمد بازدید : 2407 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی Call of Duty Black Ops

سلام دوستان ترینر بازی Call of Duty Black Ops رو آماده کردم.برای استفاده از ترینر  باید ترینر رو در مسیر بازی کپی کنید و اجرا و دکمه هایی که از پیش تعیین شده رو بزنید.این ترینر کاملا تست شده است.هم اکنون می توانید از سایت کلوپ گیم دانلود کنید.

محمد بازدید : 9282 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

ترینر بازی Call of Duty Modern Warfare 2

ترینر جدید و سالم بازی call of duty Modern Warfare 2 (کال اف دیوتی) برای دانلود در سایت کلوپ گیم قرار گرفت.این ترینر شما را در پشت سر گذاشتن مراحل کمک خواهد کرد.مهمات و سلامتی نا محدود از قابلیت های این ترینر است.

محمد بازدید : 9031 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)
ترینر بازی Call of Duty 5 World at War
ترینر جذاب بازی call of duty 5 شما را در مراحل یاری خواهد این ترینر برای شما دوستان عزیز از طرف کلوپ گیم قرار داده شده است.برای دانلود می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.ما را از نظرات سازنده بی نصیب نکنید.
محمد بازدید : 2352 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare

با استفاده از ترینر بازی می توانید بدون هیچ دردسری تمام مراحل رو پشت سر بگذارید.سلامتی نامحدود و مهمات نامحدود از قابلیت های این ترینر هست.شما می توانید برای دانلود ترینر بازی Call of Duty 4 Modern Warfare به ادامه مطلب بروید.

محمد بازدید : 2641 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

ترینر بازی call of duty 1

دانلود ترینر بازی محبوب و دوست داشتنی از جمله خاطره انگیز همه ی ما اگر از نسخه های مختلف بازی call of duty بازی کرده باشیم با call of duty 1 خاطره هایی داریم این بازی در زمان خودش به جرئت می توان گفت محبوب ترین بازی شده و هست.گرافیک بی نظیرش در زمان خودش فوق العاده بود.دوست دارن و طرافدارن بازی حتی در صف های طولانی برای خرید این بازی ایستادن.من برای رد شدن راحتر از مراحل و بدون دردسر برای شما عزیران ترینر این بازی رو قرار دادم.شما می توانید برای د انلود به ادامه مطلب بروید.

محمد بازدید : 4998 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی قلعه 3

سلام دوستان خسته نباشید. ایام محرم هم به تمامی مسلمانان جهان تسلیت عرض می نمایم.امروز ترینر بازی قلعه 3 رو آماده کردم این بازی توضیح خاصی نداره چون  از محبوبیت بازی و گرافیک و گیم پلی عالیش اطلاع دارید، برای دانلود می توانید به ادامه مطلب بروید.

محمد بازدید : 1915 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

Stronghold_Legends

دانلود ترینر بازی  Stronghold Legends برای شما دوستان عزیز.ترینر این بازی را در مسیری که بازی نصب است کپی نمایید و سپس دکمه info را زده و گزینه های مورد نیاز خود را در هنگام ورود به بازی بزنید.

محمد بازدید : 3905 سه شنبه 14 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود ترینر بازی قلعه 1-Download Trainer Stronghold Crusader

امروز در اولین پست سایت کلوپ گیم ترینر بازی بسیار و محبوب قلعه 1 آماده دانلود برای شما دوستان و کاربران عزیز هست.

درباره ما
برای درخواست بازی یا ابزار بازی و غیره می توانید در نظرات یا از طریق تماس با ما بیان کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام بازی را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 139
  • آی پی دیروز : 78
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 24
  • گوگل دیروز : 20
  • بازدید هفته : 598
  • بازدید ماه : 598
  • بازدید سال : 63,070
  • بازدید کلی : 428,087